I Feel Like.. Sweeeet

0kommentarer

sitter i skola & har återigen inget att göra.
varför vill inte mina kära gruppmedlemmar ge
mig några uppgifter för?
kan det vara så att jag jämt kommer med
ursäkter eller för att jag hela tiden vill syssla
med annat?
kan mycket möjligt vara så.
inne i slutskedet på uppsatsen.
ska in på måndag kl 13.
good.
jag vill inte hålla på med uppsatsen mer.

fint väder är det idag också.
me so happy.
funderar på om jag ska svänga förbi
affären och köpa mig något gott till helgen sen.
& då pratar vi om något i matväg.
liiiiike.... anything.

ska försöka tvinga med syster till Lkpg imorgon.
känner för en runda på IKEA eller dylikt.
kanske kan köpa mig en smörkniv,
eller två.


nehä, om man skulle återgå till grupprummet
& så vad som händer.
jag har varit borta alldeles för länge för ett
så kallat toalettbesök.
crap.

Kommentera

Publiceras ej