I See The Light

0kommentarer

jäääääääj!
huvudvärken är borta. jävla bra tajmat med tanke
på att mina ipren tog slut igårkväll.
det tackar vi för.
nu är det bara halsontet som envist är kvar.
tror jag höll på att dö igårkväll av halsen.
kunde varken dricka eller svälja.
men nu känns det iaf bättre, men det
gjorde det igår förmiddag också.
av någon anledning blir allt värre på kvällarna.
mongolid kropp.
aaaaaanyhow, hoppas det blir bra snart.
helst tills imorgon.
måste upp till campus & bidra till uppsatsen.
jag är en usel gruppmedlem.

bestämde mig för att stanna hemma idag iaf.
lika bra så det inte blir värre.
beslutet togs väl nångång inatt när jag vaknat upp
ett antal gånger i mängder av svett.
allvarligt, när jag gick upp var hela tröjan svettfuktigblöt
& kall.
även täcket & lakanet kändes väldigt.... uh.
not fräscht.

nu ska jag passa på att äta mig nåt medan jag kan!

Kommentera

Publiceras ej