I Would Give Anything To Be The One

1kommentarer

det är bra ena stunden för att sen i nästa vara dåligt.
jag är minst sagt splittrad.
ja, jag pratar om mitt hår.
det blev mycket mörkare än vad jag trodde.
överlag alltså.
färgen på slingorna var ungefär som jag tänkt mig,
men slingorna är så mååånga.
hela håret blev med andra ord mörkare.
får se.
har det nog såhär tills nästa gång jag ska färga
utväxten.
(om det ens blir någon nu?)
iaf, då kanske jag lägger i ett par blonda slingor
upptill bara.
håret är en big deal för mig.
så är det bara.
tycker det är galet snygg med... fint hår.
anyhow, nu är det som det är.
tänkte lägga upp en bild men passande nog dog min
kamera.
bilder kommer nog imorgon (eller i övermorgon)
när vi ska gå ut.
för då lär kameran vara med.
som vanligt!

hursomhaver.
jag är oförskämt trött ikväll.
kan bero på alla hårkemikalier, no shit.
jag ska fixa iordning mig för sängen snart.
Legally Blonde är på tv nu.
just idag går Legally Blonde.
shut the fuck up.
hånerier.

just det!
nya skor hitta jag också.
med öppen tå.
jag älskar pumps med öppen tå.
I'm in love.
metallicfärgade var de också.
hett.
de ska jag ha imorgon.
trots att det är svinkallt ute.
säger bara - TAXI!


nej, nu ska jag leta fram godispåsen
& lägga mig i sängen & bara... feta.

1 kommentarer

Anonym

23 Mar 2007 21:29

hihi,vad spännande att se ditt hår =) Börjar komma liite i partystämning nu. Vi synes imorgon :)

Kommentera

Publiceras ej