I'm A Black Man

0kommentarer

långfika på världens med Frugan ikväll.
tror vi slog på med 5 timmar even.
hon har varit hos frissan idag .
got bananaz.

är verkligen... annorlunda.
intressant.
ska ju som sagt själv till frissan imorgon.
men jag kommer nog inte go bananaz.
har dock beslutångest.
Frugan ska följa med innan så vi kan kolla lite
i hårböckerna efter någon vettig bild som
förklarar hur jag vill ha det.
känner att jag inte vill betala över 1000lappen
för att sen INTE bli nöjd.
nej, vettigare saker kan jag lägga pengarna
på isåntfall.

ska förbi & kika på nya pumps också.
& nya armband.
uppgradera mig lite på den fronten.
kan bli en dyr historia känner jag.
men ack så trevlig.


nu ska göra iordning mig, invänta sex and the city
& äta mockaruta.
för jag är tjock.



hej.



(skön kvällslåt)
 

Kommentera

Publiceras ej