I'm A Busy Women... Not

0kommentarer

sitter i skolan och försöker se upptagen ut.
gick inte så bra med tanke på att jag kände
ett stort behov av att säga till den tappra
Jeanette som är kvar här med mig att jag
bara låtsas se upptagen ut & att jag i själva verket
skiver blogg.
I'm a lo-hooser.

måste ju länka till min kära gruppmedlem, Kennys
Myspace sida här.

http://www.myspace.com/kennykarlsson

gratis reklam, gratis reklam.
känner att jag blir all groupie nu.
han sjunger pretty good va.


nu måste vi byta rum.
utkörda.
alla rum verkar bokade också så vi vet
inte vart vi ska ta vägen.
sen kommer väl boysen tillbaka från
lunchen.
en kraftansträning till, sen ger jag upp.


notetomyself: köp frukt i mängder när du slutat!
nu ska jag bli en fruktlover!
eller det är iaf vad jag försöker övertyga mig om.

Kommentera

Publiceras ej