I'm A Loser Baby

0kommentarer

rövsvett.
de har gjort om blogglayouten & jag känner
mig helt missorienterad!
jag & förändringar.
gaaah.

efter dålig kommunikation i morse missförstod
jag informationen & trodde att vi inte skulle ses
idag.
projektgruppen alltså.
satt & prata i telefonen i sisådär 40 min innan jag
fick ångest över att jag inte kunde kolla om jag fått
nåt sms från Fanny eller Jeanette.
var tvungen att hastigt avsluta samtalet & kolla.
givetvis hade jag fått sms om att vi skulle ses kl 11.
kl var då 11.30.
crap.
fick ringa & beklaga mig.
kasta på mig nåt som låg framme & rusa till campus.
40 min sen.
however, min grupp är B Ä S T !
ingen fara med det.
jag & dennis begav oss sedan ut för att göra tre
fältundersökningar på diverse kulturrelaterade platser.
gick prima.

sjukt trött är jag.
varit vaken sen kl 04.30.
somna väl vid 21 igår. har fått såna där pensionärs
sovvanor igen.
dock kunde jag inte sova mig igenom hela natten.
tror jag vakna sex gånger under de timmarna jag sov.
bra.. inte.
kommer med största sannolikhet somna vid 21 ikväll
igen.
är det fredag så är det!
i'm a loser baby.

Kommentera

Publiceras ej