I'm So Over It

0kommentarer

varför är det så skönt att sola för?
& varför är jag extremt nojjig över mina boobs?
it's fucked up.
hursomhur, solat har jag. röd i facet & 
luktar äckligt but it's all good.
ska in i duschen om en stund.
sen blir det att göra stan vid 15.
ska in på gina & kolla efter en tröja jag suktat
efter.
dock är mina shoppningtillgångar likamednoll
den här månaden men eeeen tröja kan jag allt
få unna mig.

det har varit pop för hela slanten den här
morgonen/förmiddagen.
sån där äcklig tuggummi-feelgood-pop.
jag rådiggar en låt jag hitta imorse.
& inte skäms jag för det heller!
varför ska man marknadsföra sig själv som någon
cool person som bara lyssnar på alternativt & rock.
(ja, för alla såna är coola)
nej, sanningen är ju inte sån.
jag lyssnar på POP också. and i like it.
pop får mig på ett obekymrat & glatt humör.
som nu.
ibland behöver en girl lite pop i sitt liv.
mobboffer eller inte.


Kommentera

Publiceras ej