It's Over Between Us!

0kommentarer

finns det något roligare än att testa nya saker när man
har tråkigt?
svar, nej.
i mitt fall - nytt linne & nya solbrills.
jag tokälskar everything.

image180


(note: det är en massa fula & äckliga människor som
visar sina könsorgan på tv4. & runkar.
nu kan iaf inte jag sova!
maaardrömmar.
tack så jävla mycket tv4. trodde vi var tjenis! <- nytt ord på ingång! HAHAHAHA)


image179




bäst just nu,
fall out boy - thnks fr th mmrs

& jag vet att jag har en ny favoritlåt nästan varje dag.
men kära vänner, musik är underbart.
can't get enough!


Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.

jag är en sån där jobbig människa som har nya
favoritord eller fraser som jag kör fanatiskt med
ett tag för att sen byta till något annat.
det värsta är att min omgivning snappar upp
på mina ord & frasperioder.

just nu har jag en tendens till att säga, med en
mycket överdriven dramatisk klang,
"it's over between us!"
det är lika roligt varje gång.
ni skulle bara veta hur ofta det passar in i
olika situationer.
eller så hittar man på de som jag.
som sist på jobbet.
livlig fantasi som jag har så fick jag för mig att
jag & Sama var tillsammans. jag skulle givetvis
sitta bak på hans cykel efter arbetspasset & flina.
(till saken hör att han är en gubbe på närmare
65 som går omkring & småfiser på jobbet)
Sama - vi vet! don't deny it! snuuuusko.
men efter ett tag var jag självklart tvungen att göra 
slut.
"it's over between us!"
HAHAHAHAHAH
man måste ha varit där.
tro mig, det va roligare än det låter!


nej, värst vad jag babblar om absolut ingenting.
som vanligt.
ska in i duschen nu,
sitter in the nude vafan.
sen är det sex and the city & förhoppningsvis sömn!


sleep tight fuckers.

Kommentera

Publiceras ej