I've Been Holdning On Tonight.. Please, Make It Last Forever

1kommentarer

gårdagenskvällen var himlans trevlig.
kön var för lång till Hugos så vi smet in på Otten
istället.
vakten kolla inte ens mitt vip-kort. (?!)
något jag alltid fått göra annars.
måste varit väldigt attraktiv igår.
anyhow, vi chilla mest.
mingelfotografen terrorisera mig & Nette ett tag där.
envis jävel.
vi ville verkligen INTE vara med på kort.
ebba, den orutinerade, åkte hem med Pete redan
kl 01.
jag & the Frug höll ställningarna.
hittade Martin bland folket som bjöd oss på varsin
cider.
thankyouverymuch.
sen satt vi med Johanna, Kenta & Balkert & chilla some more.
blev några svängar på dangolvet också.
(varför började vi dansa 10 min innan det stängde för?)
vi var ju heta!
bytte några ord med A & sen tog jag & Frug taxi hem.
idag har jag legat & sovit hela dagen... typ.
Frug har varit här så vi har legat i soffan & degat mest.


Grejen - jag vet inte hur mitt sists sms idag lät. låg &
sov mellan varje mening så jag vet inte riktigt hur
sms'et blev.
bare with me!
hörs imorgon.


upp tidigt imorgon.
sååååå jävla kul.
not.
måste röra på arslet från sängen vid 07.30.
it sucks.
opponering 9-12.
kul.
kommer sitta trött som fan & grinig på det.
kommer börja gråta om vi får mycket skit
för våran uppsats också.
jag lovar.
griiiiina.
i'm a geek.



(just like a broken bottle)

1 kommentarer

Janet

26 Mar 2007 10:17

Tänkte också på det!
Han kolla ingens vipkort i lördags!
Mycket märkligt!

Kommentera

Publiceras ej