I've Done A Lot Of Things Wrong But I Swear I'm A Believer

0kommentarer

ambitiöst värre.
tog med datorn till sängen.
det har inte hänt på ett år tror jag.
iofs har jag inte varit sjuk på ett år heller.
anyhow, jag upptäckte precis att det
enbart är crap på tv'n ett tag framöver.
what to do?
låna måååånga dvd filmer av bror igår
så jag kan nog leta fram en vettig rulle
att kika på.
datorn har jag redan tröttnat på.
efter en timme.
bra.
sen är det kanske inte så vettigt att titta
på tv när man har huvudvärk men mina
options är ganska begränsade
over things to do.
hur kul är det att enbart ligga i sängen
& titta upp i taket då?
typ... inget.

sen måste jag ordbajsa massa till uppsatsen
& skicka till övriga gruppmedlemmar.
känns verkligen inte upphetsande att
behöva tänka akademiska tankar just nu.
låt mig va.
but I will.
they expect
ordbajs idag.


k

Kommentera

Publiceras ej