King Kong Makes Me Cry - Alot!

0kommentarer

jag har verkligen inte kunnat kontrollera mina tårkanaler idag.
har grinat like a big baby.
finns en anledning till detta.
denna anledningen heter King Kong.
hitta ett klipp på youtube med den bästa av Hinder låtar
tillsammans med redigerat material från filmen.
jag satt där med tårar rinnandes nerför kinderna i mängder.
nu pratar vi inte om någon stjärnhollywoodtår nerrullandes
på ena kinden.
nej, nu pratar vi om mängder tårar, snyftningar & den där
fulminen man får till när man storbölar.
i was ugly, okay.
sa tillochmed ett flertal gånger till mig själv
"men...hallå... vad händer.. FAN VAD JAG ÄR TÖNTIG!"
tänkte först om det bara var chocken som fick mig att
tokböla. har inte sett filmen sen den gick på bio.
(där jag också satt & stortjöt)
så jag ville självfallet testa igen för att se om det bara
var en engångsföreteelse.
yeah, right.
det gick inte att stoppa the second time around heller.

om du tycker att jag är en stor bölande tönt så feel free to think that.
I totally agree.
I am a geek.


(& ni som inte sett filmen - ni har missat något underbart)

Kommentera

Publiceras ej