King Of All Excuses

0kommentarer

varför gick jag in på arla.se för?
nu är jag ju sugen på fetakyckling & örtpotatismos.
damn you arla.

jag ska försöka hålla mig vaken så länge
som möjligt inatt.
jobbar natt imorgon.
fast kanske är det dumt att försöka få en
fucked up dygnsrytm.
egentligen.
fast det tycker jag nog inte imorgonnatt
när jag vill skjuta mig själv
för att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.


jag hittade en bild.
hon hade det.
hon hade hårfärgen jag ville ha.
kände att det var rätt,
men efter m y c k e t tittande på bilden
så har jag kommit på andra tankar.
jag vill fortfarande färga håret.
men nu är jag tillbaka på ruta ett igen.
får helt enkelt fortsätta leta.

image172

det var den här jag funderade på först.
mörkare blond än vad jag har nu & lite mer rörelse
i det med mörkare slingor.
hmm, kanske. kanske inte.
får se.

Kommentera

Publiceras ej