Tell Me Your Secrets And Ask Me Your Questions

3kommentarer

jag verkar tro att jag har oändligt med tid
med tanke på att jag är så oklar man kan bli.
oklar är ordet.
turban på huvudet & sittandes i t-shirt.
tror inte det skulle vara uppskattat på jobbet om
jag dök upp i det.
eller det kanske det skulle.
snuskgubbar!

yay!
fick just veta att Charlie skjutsar mig
and the Frug till jobbet.
bra att du har Charlie ibland Frug.
med detta gör att jag har ytterligare 30 min
till godo.
I can relax.
bigtime.
inte nog med det.
Kenneth hämtar oss 06.30 när vi slutar
& skjutsar hem oss.
vadå P-I-M-P-S-T-Y-L-E!




Mia - undviker du mig eller? vavavva?
skicka ett sms för femhundra timmar sen.
and then some.
eller så var det kanske för 5 timmar sen men vem
räknar? hör av dig om vi ska fika på fredag! aiight.


tack till Viktor!
har varit måttligt förbannad på mitt
nerladdningsprogram idag.
varför? jo, för det suger.
men han lyckades ladda ner ett par låtar & skicka
som jag bara var tvungen att ha på direkten.
tålamod är inte min grej.
ska lägga in massa nya låtar i mobilen som jag kan
avnjuta under natten.
lovely.


nej, nog med skit! (läs:ovanstående)
dags att bli klar.





And I want these words to make things right,
But it's the wrongs that make the words come to life

3 kommentarer

Maria

28 Mar 2007 22:38

Hej sötis...
Jag skulle svara direkt, sen blev det körigt som vanligt*L* Men nu, nu är det gjort=)

Maria

28 Mar 2007 22:38

Hej sötis...
Jag skulle svara direkt, sen blev det körigt som vanligt*L* Men nu, nu är det gjort=)

Anonym

06 Feb 2011 10:39

Kommentera

Publiceras ej