The Lovely Gift Of Sleep

2kommentarer

dagen har sovits bort.
hör & häpna.
slocknade vid 15-tiden & sov underbart
fram till 19 när Frug ringde.
& när man prioriterar sömn så glöms
det bort att folk försöker få tag på en &
att det är platser man behöver vara på.
soooo BU-HU!
jag ignorerar det starkt när jag är trött.
every time.
kvällen har tillbringats i Frugs sällskap.
länge sen jag var såhär seg som jag varit ikväll.
sömn var ju inget jag fick mycket av inatt direkt.
film med G för hela slanten.
& det var inte bara en film vi såg,
nej nej det var ungefär 76,5 styck film vi såg.
(jag överdriver INTE)
vi är vilda.
det är alldeles för underskattat att ha någon
bakom sig som håller om en.
sådär ordentligt.
eller, jag har kanske underskattat det.
mysigt är ordet.
repeat - mysigt.


LHC kickar ass!
hoppas de vinner på torsdag nu också.
det vore fan inte fel.
& vad är det med alla personer som påstå
sig "hata" LHC?
det är eran grannstad, support vafan!
laaame.


ska strax sätta på det senaste avsnittet av The Hills
som anlänt från USA.
give me some drama!
sen blir det nog sängen for some more sleep.

våren är här (igen) & det är abso-fucking-lutly lovely.
man blir liksom.... glad.
bekymmer ter sig inte lika stora & humöret blir bättre.
våren är just nu min favoritårstid.
plus att det är påsk snart - a.k.a. påskägg!
påminde mamma om det idag.
i'm so gonna have my påskägg.
som vanligt.
man blir aldrig för vuxen för godis!



image177





And maybe you're not lost at all...

2 kommentarer

Maria

27 Mar 2007 23:16

Gumman, när ska vi ses då?=) Känns som evigheter sen nu...jag behöver en uppdatering nu tror jag:P
Kramar

M

28 Mar 2007 00:03

LHC ja....snart sm guld med..dä du gumman

Kommentera

Publiceras ej