The Moment Of Truth In Your Lies

0kommentarer

varit mys hela kvällen för min del.
tillbringat mestadels av dagen
& hela kvällen ute i kimstad hemma hos mamiii.
melodifestivalen & kärlek.
kom precis hem.
hade glömt bort hur skönt det är att åka bil.
rofyllt.
speciellt när det är mörkt också, även om
det är ganska läskigt.
ja, jag är livrädd för precis allt.

tror att jag håller på att bli sjuk.
& jag är en sån som aldrig är sjuk.
grymt bra immunförsvar.
men nu tycks det ha raserat.
har sprängande huvudvärk & halsont så jag vet
inte vad.
svidande värk när jag sväljer. skulle inte
förvåna mig om jag åker på halsfluss.
feeling like crap.

min bror är bäst!
även om han har köpt en sån där halvsportig bil
med sånt där töntfilter som låter när man töntgasar så
är han bäst.
han sa i bilen hem att jag får de där 300kronorna
som jag är skyldig honom.
he is the greatest!

jag & mina två kära syskon & mami har suttit
i brors rum hela kvällen (eller till innan melodifestivalen)
& filosoferat.
maaaaaassa.
för övrigt tror jag inte att någon annan kan få min bror
att skratta lika mycket som jag kan.
he thinks I'm funny.
är ju bra att nån kan njuta åt min sjukt kassa humor iaf.

nu blev det ett väldigt mycket familjeorienterat inlägg.
men de förtjänar all cred de kan få.


and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight


för min del?
ska ta en fet ipren & lägga mig.
hoppas jag mår bättre imorgon.

Kommentera

Publiceras ej