Where Are You My Bring-You-All-Candy-You-Can-Eat-Prince?

0kommentarer

upptäckte precis att jag gått omkring med
trosorna ut&in, in&ut whatever you wanna call it, sen igårkväll.
wft! 
klarar jag inte ens av att ta på mig undies rätt
när jag är sjuk?! 
att jag inte har upptäckt detta på hela dagen
är också ett mysterium.
dock har jag legat invirrad i mitt duntäcke
hela dagen förutom när jag varit på toalettbesök.
& jag brukar inte stanna till vid spegeln varje
gång jag går förbi där i undies.
hör & häpna.
även om jag har en killer-ass-fantastic-body.
orka jag vända tillbaka undiesarna då?
doooon't think so.

(om jag hade ork skulle jag lägga upp en bild
men tror att detta skulle resultera i upphetsande
tankar hos det manliga könet så därför
väljer jag att avstå)



om det inte kändes som att någon slog
mig i huvudet varje gång jag reser på mig
så skulle jag gå & köpa godis.
abstinensen har återigen tagit över.
jag är svag.

& det faktum att jag sparar grymt mycket pengar varje månad
för att jag är lat gör mig glad.
(för jag kommer inte gå & köpa godis av bekvämlighetsskäl & sjukskäl)
med andra ord - där spara jag de 30 kronorna.
skulle verkligen sitta bra med en karl nu.
som kunde köpa godiset åt mig.
it sucks.

Kommentera

Publiceras ej