You What? Bite Me!

0kommentarer

varför har min blogg blivit så feeett jävla tråkig för?
jo, för jag har ett så sjukt ointressant liv för tillfället.
händer absolut ingenting.

badet som jag nyss tog var skönt.
(ja, du ser.. kul liv)
suckers.
är oerhört sexy i mina undies som jag skuttar omkring
med & min specialgjorda hårturban.
chock-rosa är den också.
hot mama.

då jag blev väckt av telefonen kl 04 inatt
så känner jag nu en irritation komma över mig,
inte för att jag blev väckt utan för att jag inte kunde
somna om.
(& så hade jag ont i magen också)
med andra ord har jag varit vaken sen kl 04 inatt.
sjukt irriterande.
bäbis har nog viljat slå ihjäl mig ett antal gånger
då jag mobbat honom under alla mina misslyckande
försök till sömn.
jag hade tråkigt, okej.
but he loves me anyway.

prata med mami nyss.
det är sjukt hur mycket jag önskar att
jag bodde hemma just nu.
vill vara där.
krypa upp till mami i soffan eller hjälpa till att
förbereda maten.
gå in & slå min bror på mitt allra kärleksfullaste
sätt & stjäla av hans godis,
eller rentav konversera med uffe & påpeka hur
lat jag tycker han är.
(det har blivit en rutinsak under 6 år) 
jag vet, det är sjukt synd om mig.
JAG ÄR ETT OFFER!

Kommentera

Publiceras ej