And I Cannot Explain To You..

1kommentarer

allvarligt talat gott folk, leggings måste vara
ett av jordens mest bekväma, för att inte
tala om praktiska, plagg.
they had me at hello!

image268
(baby got back!)

AAAAAAAAH!
jag håller på att strypa mig själv av
irritation!
finns det något M E R irriterande än 
hörlurar som glappar?!
nej.
ass-face.

usch, min tvättpåse ligger på golvet med
alla rena kläder & hånar mig.
jag ska l ä g g a i n d e i g a r d e r o b e n.
jag menar, hur långt är steget från
rena-kläder-liggandes-på-golvet-i-tvättpåse till
garderob?
inte stort kanske ni tycker men jag är av en
helt annan åsikt ikväll.


and somehow i got caught up in between
between my lies and how the truth gets in the way





P E T E R - M I N - V Ä N !
förlåt om jag lät kall igår. var inte min
mening!
du vet att jag finns här & lyssnar om du
har tjejbekymmer, eller något annat, på hjärtat.

1 kommentarer

G

21 May 2007 06:39

leggings är nice! :)

Kommentera

Publiceras ej