Clueless And A Movie On That

0kommentarer

föreläsningen idag var inställd.
väldigt passande med tanke på att
jag inte ens tänkte delta.
Kenny har inte hört av sig idag så jag
antar att gruppen inte träffats.
måste iallafall skicka iväg ett gruppmail
& kolla läget med folket.
imorgon är det projekthandledning/researchupplägg.
har absolut nollkoll på vad för research som gjorts
inom gruppen & vad som ska presenteras.
kommer med andra ord bli en presentation för
både mig & handledaren på vad som komma skall.
känner mig som den sämsta gruppmedlemmen ever.
får fjäska lite i gruppmailet.
sånt brukar ju alltid hjälpa!
 
ska fixa iordning mig strax.
I look like hell.
dra på mig ett par byxor & en keps för att bege mig
neråt stan.
spiderman 3 är det som gäller vid 20.
har absolut inga förväntningar på filmen så det
kan ju bara bli bra.
tycker man.

Kommentera

Publiceras ej