He's My Sugar Daddy, I'm His Candy Girl

0kommentarer

chriiiist!
jag som hade tänkt se det där programmet
day-break som alla talar om.
det ska vara så bra.
men icke.
har inte sett på TV alls idag.
har inte haft ro att sitta stilla & engagera mig i
något överflödigt.
inte likt mig.
TV är oerhört tidsfördrivande & avslappnande.
I like TV.
vilken tur för mig att TVn står kvar imorgon med.
& dagen efter den, & dagen efter den.


visst är det irriterande när folk inte svarar
på ens sms!
it kind of sucks.
mhmm.



tror jag lyckats lösa morgondagens tidskonflikt.
har mailat Lars & sagt att jag inte kan vara kvar
längre än till 16 på campus för jag måste hem
pga att jag jobbar natten.
vafan, texten jag ska läsa & som ska spelas
in kan vi ta en annan dag.
vilken som helst förutom imorgon.
jag måste sova på eftermiddagen!
jag som trodde att professorerna arbetade
efter M I T T schema.
jag är chockerad.


nu ska jag hoppa isäng.
jag saknar ihjäl mig efter min säng &
mitt gudomliga duntäcke.
here I come!


                                               .... candy kisses all over me

Kommentera

Publiceras ej