I Used To Hate To See You Go But This Time It's Different

0kommentarer

det finns vissa personer som
tar sig in under huden.
(de där få som lyckas)
de ligger där under & skaver.
de kräver sin existens.
det spelar ingen roll hur mycket
man kliar, sliter & skär.
de försvinner inte.

(vi pratar år...)



jisses.

har varit vaken sen 03.
Martin skicka sms strax innan 03
för att bekräfta att han var full.
klockrent!

fan, inte är jag märkvärt trött heller
& jag som ställt klockan på 11.30.

nån mening att lägga sig igen?
knappt.
fast det är kanske inte så trevligt om jag ligger
i solstolen & sover ute på landet sen.
hur social är man när man sover liksom?
& sen vet jag att jag blir oerhört grinig när jag
är trött & umgås med familjemedlemmar.

shit, lika bra att hoppa ner igen & slå sig medvetslös
så man får sig lite konstruktiv sömn!


(& nej, jag har ingen aning om varför jag skriver
med kursiv stil för, kändes rätt helt enkelt. & ja, jag
vet - jag är vild)

den här är för dig Frug!

Kommentera

Publiceras ej