I'm Blond.. Aha, And I'm Stupid.. Aha.

0kommentarer

idag har jag haft en redig pannkaksorgasm!
vaknade imorse & var galet sugen på pannkakor.
gick & var destruktiv till16 då jag äntligen fick tummen
ur & gick till affären för att köpa diverse råvaror.
sagt & gjort.
stekpannan på spisen & smeten blandad!
fyfan vad gott det var.
stod & hetsåt i köket i värmen medan jag
stekte mer pannkakor.
svettigt värre!

just nu är jag inne i en period då jag
föredrar att ha håret uppsatt.
oftast brukar jag inte ha det för jag tycker jag
ser ut som en uppsvälld & berusad fisk i ansiktet,
men för tillfället ignorerar jag detta.
grunden till min plötsliga uppsatt-förtjusning
är att min utväxt is killing me.
uh-gly!
på fredag är det frisören som gäller.
thank God!

image263


kvällens dilemma.
1. chips & läsk
2. banan & vatten

image265

om jag känner mig själv rätt kommer jag i min sjuka hjärna
dricka vatten till chipsen & med detta inbilla mig att
alla vinner på det.
en oslagbar kompromiss.


update: sagt & gjort - så blev det. vatten & chips.

Kommentera

Publiceras ej