I'm Done!

0kommentarer

la ifrån mig sista litteraturen för 5 minuter sen!
nu har jag ä n t l i g e n läst klart allt.
detta betyder att jag har idag, onsdag, på
mig att skriva vettiga svar på tentafrågorna.
med andra ord - jag kommer sitta hela natten
så som jag legat & läst.
jag behöver sova med tanke på att jag legat
vaken hela natten tills nu & läst klart det sista.
natten it is.
tentan ska in imorgon, inte idag som jag trodde.
vilket har underlättat ganska mycket.
tacksåmycket!


nu ska jag kasta på mig lite kläder & en keps
& bege mig ner till gymmet för lite solning
innan jag ska sova.
det är jag värd!
känner att det va liiiite jobbigt att läsa in 1 månads
litteratur på 1 vecka drygt.
min hjärna känner sig smått våldtagen.

& på frågan om jag känner mig smart?
skoja inte.
jag skulle lätt kicka ass i en kulturarvsdiskussion.

Kommentera

Publiceras ej