I'm The Biggest Dork Ever

0kommentarer

jag skojar inte när jag säger att
jag ätit för kung & fosterland.
tog två STORA portioner med potatis,
sås, fläskfilé & kantareller.
sen tog jag två STORA lass med
glass & jordgubbar.
efter det togs det fram jucie &
napoleonbakelse & jag är ju inte
den som är den.
blev en bit bakelse också.
min mage har nog slagit något
slags rekord på intag nu.
shit vad jag har ätit.
om jag är mätt?
take a guess.
trots detta kände jag mig ganska
aktiv under hela matintagningsprocessen.
vi satt ute & ute finns det insekter
& mygg.
dessa mygg.
I fucking hate them.
tror jag fått tre bett.
anyhow, jag är världens fegaste
& mesigaste så varje gång det flög
förbi något var jag uppe & sprang.
vilket tydligen roade alla.


nu måste jag ta tag i & läsa en
jäääfla bok om soundscape.
ska få in några vettiga inslag av den
i våran uppsats.
inte nog med att jag måste läsa,
nej nej, boken är ju på engelska också.
men det är bara att sätta igång så det
blir gjort!

Kommentera

Publiceras ej