Is It True That You Like To Sleep Alone? (Or Is It What You Just Tell Everyone?)

0kommentarer

nu är jag a bit upprörd över min grupp.
känner mig totalt ignorerad and I don't
like that feeling.


forget everything
that we have done
erase me
from your memory


spiderman var helt okej.
sevärd.
vet inte hur många gånger jag hoppa till
av skräck & överraskningsmoment.
ja, jag tillochmed skrek några gånger.
i'm such a geek.

måndag
2 korvmackor
2 koppar te
kex & brieost
3 muffins
1 flaska vatten

fan, jag har en så sjukt oinspirerande kost.
variation borde jag verkligen ta till mig.
men som det med mesta, är jag en
periodare.
__________

update kl 01.09.
både Marko & Markus ("hej len") hörde av sig.
vilka toppenkillar!
de sa även att vi ska ses kl 10 imorgon på campus.
crap.
med andra ord - godnatt!

Kommentera

Publiceras ej