It's Always Something

0kommentarer

den här kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig.

har skickat iväg ett antal mail & hoppas nu att
detta inte resulterar i en överväldigande arbetsbörda.
behöver gör alla restuppgifter med tanke på att poängen
som uppgifterna besitter är viktiga för framtiden.
min framtid.


söndag
1 glas yoghurt
1 glas mellanmjölk
1 korvmacka


Frug var med om en sak ikväll som fick mig

att tänka tillbaka på vissa saker.

jag kommer så väl ihåg känslorna
man fylldes av.

det där stora & mörka.

dock var betydelselösheten det värsta.

i slutändan vill man bara betyda något för någon.

alltid.


nu står Bäbis & gnider sin stjärt mot datorskärmen.
han försöker på sitt, minst diskreta, vis berätta för mig
att jag ska stänga av datorhelvetet & lägga mig.
vilket jag ska.
stackarn har ju legat i ett skåp & gömt sig halva helgen
(nej, jag slår inte min katt) anyhow, så nu är han
oerhört påträngande & vill ha uppmärksamhet hela tiden.


godernatter.

Kommentera

Publiceras ej