Let's Pretend You Don't Know Who I Am

0kommentarer

fick några uppskattade presenter från Frugs
tripp till London idag.

den första "grow a toy boy", var intressant.
verkar vara en substitutboyfriend.
det kan jag behöva.
trodde först att jag kunde äta han men så verkar
fallet inte vara.
det vore verkligen idealsituationen för mig.
han, som jag har döpt till hot-guy-how-do-whatever-i-what,
blir 600 gånger större sin egen storlek.
(tänker ni det jag tänker? 600 gånger större sin storlek... hardcore!)
får helt enkelt lägga han i blöt, torka han & sedan får vi ha
ett givande samtal i soffan vad vi båda vill ha ut av förhållandet.

image251


två navelsmycken fick jag också!
weiiihåå.
något jag verkligen behövde.
tacktacktack!

image250



(jag är nöjd med presenterna och jag ser mig själv flitigt använda
både min nya pojkvän & smyckena. helst tillsammans.)

Kommentera

Publiceras ej