No Matter What You Do..

0kommentarer

det löste sig.
även om jag hade ont i magen
& en klump i halsen när jag
gick till campus imorse.
Marucs tror nog att jag är
sur på honom.
vilket jag givetvis inte är.

nu har Emma och Marcus gått
på lunch.
jag ville sitta kvar här på plan 4.
Emma kommer tillbaka sen &
då ska vi sammanställa våra
analysdelar.
jag fick ihop en hel sida av ordbajs
rätt snabbt.
äntligen bidrar jag.
jag är världens sämsta gruppmedlem.



bion igår var för övrigt bra.
lite snörpligt slut men så kan det va.
tänk vad elak jag skulle vara om jag sa
hur det slutade.
hihihihihi.
men det ska jag inte för jag är världens
snällaste.
efter bion gick vi & dela på en pizza.
länge sen jag åt pizza.
sen blev det hem till mig för ytterligare
slapp i soffan & en till film.
tack för igår Fruuugan!

efter det låg jag i sängen & plugga med
världens ångest.
ville bara grina.
usch.
sms'a lite med G också.
han är söt.
& svår.
men vem är inte det? :)
han fick mig att glömma ångesten
en stund.
tack.

(det behövdes)


nu ska jag se om jag kan ordbajsa nåt
på uppsatsen istället för att ordbajsa här.
flowflowflow.

Kommentera

Publiceras ej