Playing Over And Over Again

0kommentarer

hurräääj.
nu är jag äntligen klar med soundscape.
tog visst längre tid än jag räknat med.
fast jag får väl erkänna att jag tog mig ett
bad innan jag börja.
sen pyssla jag med lite annat
& seeeeen satte
jag mig ner & läste. (applåder)
fick sitta som en galning med ordboken för
att få en korrekt översättning av vissa ord.
soundscapeboken är skrivern 1961 & jag måste ju
säga att Mr Murray använde sig av några
högst diskutabla ord.
aaaaanyhow, har fått ner alla översättningar
& anteckningar på datorn & skickat iväg det.
får se vad Emma säger imorgon.
jag tyckte personligen att det bara var skit.
hela pappret jag skrev.

imorgon är det iaf så gott som över.
uppsatsen ska in senast kl 15.
sen kan vi ägna oss åt radioteatern hela
veckan.
men den är ganska simpel så veckan
kommer nog bli rätt skön.

godnatt!

Kommentera

Publiceras ej