Show Me The Money

0kommentarer

dagen började bra men slutade desto sämre.
kände vid 12-tiden att jag blev sjukt trött.
min nya projektgrupp är väldigt grabbig. de tre
herrarna är högljudda, grova i munnen & väldigt
överväldigande på alla sätt & vis.
det är okej för min del. inga problem men idag
var jag verkligen inte road av det.
kände mig sur & irriterad.
fick stå ut mellan 10-16 med detta. tro mig, ett
flertal gånger ville jag verkligen ställa mig upp,
skrika något oerhört moget som könsord & sedan
gå.
nyckelordet har varit - bita ihop.
and I did.



Pelle ringde idag också.
ska jobba tre nätter den här månaden.
good.
på torsdag är första natten.
var vemodigt att säga ja till den natten
pga att jag har ljudredigering mellan
9-11.30 på fredagen.
men jag får helt enkelt - bita ihop.


tisdag
1 kopp te
1 korvmacka
3/4 tallrik kyckling nuggets med pomme (världens bar)
1 glas vatten
100 g chokladkaka
1 flaska vatten

mat idag. hurrääj.
dock ingen bra mat. men vafan!
så kan det va.

Kommentera

Publiceras ej