Why Fight It?

1kommentarer

katastrof.
idag har jag haft en fuldag.
me feeling ugly.
upptäckte till min förskräckelse att
jag är galet blek.
fick ångest när jag satt i frisörstolen
över min bleka uppenbarelse.
ofräsch var ordet.
inte blev det bättre när jag sprang över
till gina för att spana in några tröjor.
(ja, jag fick med mig ett par hem också)
iiisch.
imorgon är det jag som går upp tidigt
& tar mig till gymmet för solning.
så är det bara.

ikväll har jag mumsat i mig fruktsallad
& glass.
gjorde en liten fruktkompott av persikor,
ananas, päron & banan.
mycket gott.


ska strax sätta på en film & hoppa ner i sängen.
jag vet, jag är en grandmother.
men vadå, jag är ju trött!
& sen om jag ska upp tidigt imorgon.
precis.
you see my point.

1 kommentarer

Frugan

26 May 2007 00:42

Shut the fuck up. Du är inte galet blek, bara pinsamt att du skriver så din tönt. =P Du behöver verkligen en reality check my dear.

Kommentera

Publiceras ej