Bite Me

1kommentarer

jag har haft en inkräktare här inatt.
en fuckingjävla mygga!
trodde alla mygg hade dött vid det här laget.
jag HATAR mygg & självklart fanns
det en stackars blodsugarmygga kvar
hemma hos mig igår.
jag gick & la mig naiv & hoppfull om
att denna lilla parasit skulle låta mig
vara under natten igår.
& om den inte skulle det, hur stor risk
fanns det att den skulle sätta sig &
suga blod från mitt ansikte?
for real.
inte stor chans.
som sagt, naivt.
självklart vaknade jag imorse av att det kliade
som fan i pannan.
MYGGJÄVEL!
myggbett mitt på pannan i November!
vem får sånt? JAG!
icke att förglömma att den även nallat på
mitt blod från mitt finger & mitt knä.
ÅÅÅH!
men nu lämnar vi denna myggsituation
innan jag vänder upp & ner på hela lägenheten.
die motherfakka.

1 kommentarer

Jeanette

21 Nov 2007 06:27

Anledningen till att jag inte svarade på ditt sms inatt var för att vi är osams. Det hade ingenting att göra med att mina pengar tog slut på mobilen, ingenting! Så kom ihåg det nu, OSAMS!

Kommentera

Publiceras ej