Don't Give Away The End

0kommentarer

9 sidor av uppsatsen är klara.
more or less.
tjoo-fucking-ho.
behöver få ihop minst 10 så det ser
ut som att jag bli klar inom en snar
framtid.
and how wonderful is that?
VERY.

strax dimper tidningen ner här.
underbart!
me love the newspaper alot.
tack vare mami får jag den gratis
en månad.
she is the best!

imorgon har jag shit to do.
saker som MÅSTE bli gjorda.
no matter what.
tänkte sola också. är brutalt blek för tillfället.
måste låna en bokjävel till (tack Bodil!) & sen MÅSTE
jag slutföra alla uppgifter, inklusive uppsatsen.
med största sannolikhet drar jag till Göteborg
över helgen (need to get away some more) & jag har
sagt att jag ska vara klar med allt till dess.
and I fucking will!


nu tidningsläsande & kanske lite sömn på det!




och du har
sparade rader
och samlade
saker av
honom i ditt
hjärta och
överallt

Kommentera

Publiceras ej