If You Can Change My Mind Please DO IT!

1kommentarer

den här bilden sammanfattar min natt
ganska bra.
chokladsås & plugg.
fick chokladabstinens (som vanligt) &
upptäckte att jag inte hade någon
choookolade hemma.
K A T A S T R O F !
så vad gör man? jo, man äter upp
chokladsåsen i brist på annat!
(note-to-self: köp ny chokladsås!)
man får ta det man har.

image448

checka beeenen va!
ser ju nästan ut som att jag har some skinny legs.
mother of jesus!
& jag som övervägde att fettsuga mina ytterlår.
ja, det är sant.
fettsug mina lår Gunnar!
make me skinny and beautiful!
men fan, det ska vara lite former!
jag tycker ju inte ens att det där anorexiasmal idealet är
speciellt snygg, eller ens tilltalande.
här finns det mycket att älska!

 image450
(hjulbent, heeeello!)

nej, det går inget bra med skrivandet.
inte alls.
jag sitter här & yrar om mina ben liksom.
då har det gått långt i skrivträsket!
har helt tappat motivationen inatt. konstigt nog
med tanke på att jag snart är klar.

jag är fan OMÖJLIG!

1 kommentarer

Mia

02 Nov 2007 14:11

gumman...vad.har.du.för.taskig.kroppsuppfattning??Du.är.ju.superduper.fiiiiin!!!!!
kramar

Kommentera

Publiceras ej