It's Getting Hot

2kommentarer

vilken natt!
vi kom fram till två saker.
1. Jeanettes händer är köööööna.
utan "s".  köööön-a.
2. vi är som två män!

vi har stått & tänkt på snusk & mat
om varannat.
jag har tänkt massa trevliga tankar.
oh la la.
hör du det G.. m a s s a trevliga tankar.
helvete.
det är jobbigt om inte annat.
jag klarar en vecka till. högst!
nu sitter jag & äter på nygräddat bröd
som jag kunde köpa tack vare att mami
stoppade 200 kr i fickan på mig innan jag
gick.
hon är det bästa som finns.
K Ä R L E K !

ska jobba natt idag med så jag
lär sova till 15-16... typ. 
yeah right.
vem försöker jag lura. jag lär sova
till 17.
minst.


ZzZZZZzZZzz

2 kommentarer

Maria

16 Nov 2007 15:58

gumman....jag.saknar.dig.
Kan.du.ses.nån.stund.i.helgen?Jag.behöver.dig.just.nu...
kramar

Maria

16 Nov 2007 19:00

tack.gumman...på.söndag.blir.bra...jag.får.tillbaka.sabina.vid.11...jag.kanske.ringer.dig.imorgon.
Fattar.inte.varför.det.är.såhär...hatar.mina.känslor.som.beter.sig.som....ja..jag.vet.inte.vad.
Tack.för.att.du.finns.hjärtat!!!!

Kommentera

Publiceras ej