Like You Do Right There

2kommentarer

idag sov jag alldeles för länge & det
påverkar alla mina sinnen & mitt
humör känner jag.
jag ska ta mig ett långt bad strax &
sedan blir det plugg resten av kvällen.
måste få en uppsatsopposition gjord.
nödvändigt ont.
min motivation är minst sagt sval just
nu angående skolan.
har pluggat konstant sen årskurs ett
så min motivation går upp & ner
emellanåt & just nu befinner den sig
rätt långt ner.
skulle vilja ta ledigt ett tag & jobba istället
men det vore kanske korkat då jag bara
har ett år kvar efter vårterminen.

anyhow, det där löser sig!
med rätt inställning & små framsteg
kommer oftast motivationen tillbaka.
bara att bita ihop!
hoppas även på att komma iväg nästa helg
& strunta i alla måsten som sliter & drar i en.
"O du, vi tar ledigt i helg o myser"
skulle inte sitta helt fel.


I love it (I love it)
you love it (you love it)
everytime (everytime)
we touchin' (we touchin')
I want it (I want it)
you want it (you want it)
I see you (see you)
In the morning (In the morning)



2 kommentarer

IMT

18 Nov 2007 16:56

lycka till.)

Maria

18 Nov 2007 19:16

hej.gumman...förlåt.att.jag.inte.hörde.av.mig...
lovar.att.höra.av.mig.i.veckan.

lycka.till.med.pluggandet...skickar.lite.motivation.o.inspiration.
krama

Kommentera

Publiceras ej