Love Me All Summer, Hate Me All Winter

0kommentarer

det blev visst några cider igår.
eller rättare sagt bacardi breezer
& smirnoff ice.
same shit.

attans trevligt var det iaf. precis vad
jag behövde igår!
vi satt på deli först. satt & jiddrade med
delis chef till halv två. vilken karaktär!
lite spel blev det också. I totally sucked!
både Johannes & Andreas garva åt min
oduglighet.
karlar!
men jag tog igen det på slutet! HA!
vidare till wasa (I know!) men det var
faktiskt rätt najs. lite med folk & lugn
stämmning & med tanke på att vi var
ute efter det passade det utmärkt.
jag spelade bort 500 kr! bra där. dock
var det Andreas pengar. (moouhahah!)
Emil (någon restaurangägare, för vad vet jag

inte) vann 1200 kr på Black Jack & han

fick för sig att det var min förtjänst då jag

hade delat på kortleken två gånger.
weee-heell, okay stupid!
(sa jag att jag hade förlorat 500 kr precis innan?)

fick en smirnoff som tack iaf sen satt vi alla &
prata till stängning.
trevligt värre!

idag har jag sovit hela dagen.
mycket oväntat. inte.
jag klarar tydligen inte av en relativt lugn
kväll ute heller. är tamejfan lika trött ändå
dagen efter. jag börjar väl bli gammal!

på tal om något helt annat.
förlåååååt Peter!
det var inte min mening att somna i telefonen
förut. jag skäms! men du måste ha varit
borta LÄNGE.
that's my story and I'm sticking to it!

det skulle vara hemskt trevligt med lite mat.
men mitt smör är återigen slut. det är
fan helt otroligt vad smör det går åt i detta hushåll!
gräddsås - here I not come.
får blir lite fetaostsallad med vitlöksbröd istället.


the dream - I luv your girl

Kommentera

Publiceras ej