Oh, No.. Not Again!

2kommentarer

jag har inte somnat än.
kl är 06.50.
lyckat.
istället har jag dragit på mig
ett par utsvängda jeans från -99,
en hood & en keps.
blir en liten promenad nu.
ska hålla mig vaken till 10 då det är
ett projektgruppsmöte uppe på Campus.
men sen efter det?
ojoj, då lär jag vara D-Ö-D-!

Mia, det ser mörkt ut!
vet inte om jag  kommer orka ses idag
med tanke på att min sömn uteblivit.
behöver ju sova hela dagen då jag jobbar
natten vet du.
& tro mig, mitt dåliga samvete knäcker
mig!
som fan.
förlåt!
hör av mig om jag kommer förbi efter mötet,
om inte så betyder det att jag ligger hemma
& sover skiten ur mig.

2 kommentarer

KimJ - Vardag & Design hjälp

22 Nov 2007 07:12

God mogon! Ha en skön torsdag! Kram KimJ

Maria

22 Nov 2007 09:48

Hjärtat...du.behöver.inte.ha.dåligt.samvete:)
Vi.märker.hur.det.blir...sover.du.så.ses.vi.en.annan.dag.helt.enkelt=)
Kramar

o.du*L*ska.maila.honom.nu.o.säga.att.vi.inte.ska.höras.mera...känns.bra...rätt.och.förvånansvärt.enkelt:)

Kommentera

Publiceras ej