Please Don't Touch Me I Cannot Stand The Way You Taste

0kommentarer

ingen bra start på kvällen direkt.
vaknade precis efter att ta slocknat på soffan.
men oj, man får se det positivt. ja, för nu kan
jag sitta heeeela natten & göra klart alla uppgifter.
kan nog behövs.

jag & frugan var uppe på hemköp, kungsgatan
& handlade hejvilt tidigare ikväll.
de hade 10 kronors rea. massor av varor för
10 kr med andra ord.
heaven.
jag som älskar att handla mat i vanliga fall & då
kan ni tänker er hur UNERBART det var nu när
så många råvarar var så billiga,
kom hem med fransk brie, falukorv, isterband, chips
& Gud vet vad till en billig peng.
damen som stod i ost- & charkdisken var BÄST!
så underbart trevlig & tillmötesgående.
såna människor gör mig glad.
hon gjorde min dag!

image445

dagens middag blev ett resultat av matshoppingen.
brieostbaguette med sallad, tomat & gurka.
jag hjärta brieost!
bästa jag ätit på länge.
titta vad jag kan!

image447

nej, nu ska jag inte sitta här & slå fram tiden.
lika bra att sätta igång med uppsatsen & alla
andra saker som ska bli klara inatt!


I can't waste time..

Kommentera

Publiceras ej