Please Stop.. You're Just Stupid

1kommentarer

jag ska inte skriva något om det.
inte ikväll.
biter mig i tungan.
jag försöker.
låt bli.
låt bli.
låt bli.
du skulle bara veta.
trying hard.

det är tröttsamt.
& mitt tålamod börjar ta slut.

don't push it to far.

jag har aldrig haft några problem
med att försvinna.




nu till något helt annat & något mycket
viktigare gott folk.
jag har inget nagellack på mig idag!
important stuff!
det har inte hänt på månader.
jag utan nagellack.
tänkte ta arbetsnatten & se hur det känns
men jag kan säga redan nu att jag
känner mig naken!
snacka om världsliga problem.
fuck de svältande barnen i Afrika, ja.. vad
är deras problem i jämförelse med mina?!
hmpf..

nu blir det ihoppackning av saker & sedan
ska jag knalla över till grannen där det
bjuds på mat innan jobbet.
mycket välkommet!

1 kommentarer

Jeanette

23 Nov 2007 07:17

OSAMS!

Kommentera

Publiceras ej