You Said - What You Got Isn't What I Need

0kommentarer

nu har jag skickat in ALL JÄVLA SKIT!
hörs det att jag är sjukt trött på allt
som heter studier?
läste igenom uppsatsen & vad kan jag säga?
den SÖG!
för att använda det finaste ordet jag har i
ordförrådet.
sög, sög, sög.
nu sa jag det igen. jag är så vild!
jag orkar inte ägna mig åt grammatik &
korrekta meningsuppbyggnader i bloggen.
det gör jag all day every day annars så fuck it.
här blir det lite huller om buller med ord &
meningar.


I will never regret you..


jag sitter här hög på chokladsås och borde
genast på momangen lägga mig & sova.
pronto.
sätter väl klockan på 13 imorgon.
upp om 7 timmar alltså. så mycket för min
12 timmars skönhetssömn!
måste packa, & städa iordning lite här hemma
innan jag åker då kattvaktmänniskan kommer
med sina granskande ögon på lördag.
jag är en lortgris & jag lever i smuts. äckliiiigt va?.
I like it - so back off!

nej, om jag skulle ge upp kanske?
tror det är bäst så.
har inget vettigt att komma med ändå. (ungefär som
att jag brukar ha det?!)


jooooråsåatt... KÄRLEK TILL FOLKET!
godnatt.

(godmorgon?)

Kommentera

Publiceras ej