Can You See Things For What They Are? I Didn't Think So..

0kommentarer

aaah, vilket ass-face jag är!
var det inte jag som skulle vända tillbaka
på dygnet?!
helvetesfan då.
men nu ska jag inte vara sån.
icke!

ska se reprisen av Svensson, Svensson
som jag missa förra helgen om en kvart.
yeah!
Gustav rocks people.

- Du får ta den trasiga kontrollen!
- Varför då?
- För att du är yngst och det är mitt spel.

- Vart ska ni flytta?
- Till stan.
- Men.. pappa vill du det?
- Nae, men med jämna mellanrum så måste man
  förstöra det som man byggt upp och älskat!

jag är en t ö n t men jag kan inte förneka
min enorma förtjusning över hans egendomliga
karaktär.
I LOVE IT!

me lovelovelove bra musik också.
oavsett genre.
ikväll har det varit lugna & sköna toner
som spelats.
exempelvis denna som förvisso är
gammal men ack så SKÖN!

taio cruz - I just wanna know

Kommentera

Publiceras ej