Eat You Alive!

4kommentarer

har precis tagit ut en sats
kladdkakemuffins från ugnen.
kände mig manad att baka en omgång till
då muffinsen förra veckan blev så goda att
jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
no kidding now.
de blev så goda att jag ville öppna café &
sälja dessa ljuvliga små saker i mängder.
ville helt enkelt dela med mig.
slutsats - smaksensation!
den här veckans muffinbak då?
I do not know.

återstår att se om några minuter då jag
kastar mig över de ljumma bakverken som
det monster jag är.
cookiemooooonster!

MOUHAHAHHAHA

4 kommentarer

angelica

08 Oct 2007 21:43

snälla kan du inte slänga fram receptet :D ??

Jeanette

08 Oct 2007 21:56

Kom ihåg att spara en åt mig den här gången!

Jeanette

09 Oct 2007 12:09

Jag har inte mycket att säga.
Vad jag har att säga kan samlas ihop i ett ord.
Du vet själv vad det betyder.
Du vet själv vad det innebär.

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!

angelica

09 Oct 2007 15:05

tack så mkt =D ska testa det när tiden finns!

Kommentera

Publiceras ej