Haven't Had A Dream In A Long Time

2kommentarer

jaha!
jag har legat däckad på soffan hela
eftermiddagen & kvällen mer eller mindre.
not very smart!
vaknade till nångång vid 16 när G ringde men
sen somna jag om igen.
fanfanfan.
Bäbis gjorde inte saken bättre heller genom
att ständigt mysa ner sig bredvid mig.
inte direkt så att jag VILLE gå upp då.
mysplutten!
men nu är det enough!

klockan är helt uppåt väggarna försent.
iaf efter en "liten eftermiddagslur".
nu blir det ett bad!
sen måste jag sätta igång & packa också.
framförhållning? icke!


boris valdes - dionysus


2 kommentarer

maria

19 Oct 2007 13:05

Gumman, vi måste ses snart igen...jag saknar dig:)
Kraaaam

Jeanette

20 Oct 2007 18:28

Ojoj! She´s aliiiive! Good.. Då kan jag "festa" med gott samvete. Hör av dig imorrn kvinna!

Kommentera

Publiceras ej