I Know I Need To Change

1kommentarer

nödvändigt det kändes att gå upp
till Campus idag.
NOT!
vi hade ett möte på 10 min & sedan
var vi klara.
sovit hela 4 timmar inatt också.
go me!
det märks på min hy att jag sovit
dåligt på sistone. den tar stryk.
måste ta mig ner & sola snart också.
är sjukt blek.
eller det kanske är att ta i, men jag
är blekare än vad jag brukar vara.
m-hmm.
ska göra ett försök imorgon för då
är jag leeeedig.
meaning - inga möten att stressa
till. ska visserligen plugga men det
är hemma så då bestämmer jag
själv när, vart & hur detta ska ske.
hemmaplugg is the shit.

nu blir det några timmars vila här gott folk
innan jag sätter igång med alla måsten!


hit me, knock me out and let me go back to sleep

1 kommentarer

Maria

11 Oct 2007 18:28

Gumman, jag vet att du är glad för min skull:)
O du...när/om du vill prata, så finns jag här!!

Vill du veta en sak han sa idag:)
Att han är kär i mig:P jag är inte alls glad...neeej då:) Bara typ sådär glad så det känns som jag skulle kunna flyga eller nått

Kraaaamar

Kommentera

Publiceras ej