I Spill My Heart For You

0kommentarer

godmorgon!
ja, nästan iaf.
tror jag slocknade vid 05-tiden inatt.
not funny.

ska strax ut till landet med syster.
potatisgratäng & fläskfilé står på
schemat.
ska inte alls bli gott!
ikväll blir det även en liten utgång.
vi brukar ju alltid gå till Leche sista

helgen varje månad men det känns

lite.. äh, idag angående det.
även om Andreas jobbar ikväll.
det är ju alltid frestande att gå dit
när man vet att drinkarna blir billigare.
kanske skulle sms'a Nisse & fråga
om alla graaabbs ska ut.
tyvärr är ju inte Pelle the Man hemma
den här helgen men vi får klara oss
ändå!


& som vanligt sitter jag här & yrar när
jag egentligen borde göra mig klar.
syster kommer ju om 20 min!
chopiiiichopchop.


it's kind of sad that you mean nothing to me

Kommentera

Publiceras ej