I Will Not Change Up

1kommentarer

blev stardust igår på biografen.

den var faktiskt bättre än jag trodde, men
sen hade jag inga förväntningar heller.
mycket sevärd.
det är en sådan film som ska ses på
bio också.
tror inte upplevelsen blir lika bra hemma.
eller tror, jag vet!

blev även en liten spontanutgång igår.
vid 23.30 bestämde vi oss för att bege oss
ut & kolla läget.
var bara att börja fixa iordning sig.
& med tanke på tidsbristen blev det inget
avancerat på den fronten.
tog oss ner till hugo där min dude, Martin
befann sig.
& Johanna trodde vi.
dock försvann både Martin & Johanna till
Palace.
not cool!
vi gjorde det bästa av situationen iaf.
som tur vad jobbade A bakom
bardisken så rabatt var givet!
kenta är också en klippa!
vi avslutade kvällen på mc donald's där en
lilla menyn intogs tillsammans med en
massa skratt.
en gemytlig lördag.
trevligt värre!

& nu ska jag sätta mig ner & leta fram en
massa artiklar om övervakningen i Sverige.
ska skriva om medias ståndpunkt i ämnet.
för- & nackdelar.
ska vara klart imorgon & som vanligt är
jag ute i sista sekund.
vad annars!

1 kommentarer

Josefine

08 Oct 2007 21:10

stardust var en helt underbar film!

Kommentera

Publiceras ej