I'd do anything now, to kill those words for you

0kommentarer

snart blir det sängen här.
ska inte ens nämna hur lite jag pluggat
idag. skulle få ångest om jag såg
det i skrift... eller i bokstäver.
whatever, the point is.. jag har inte varit
speciellt effektiv.
bad me!

funderar allvarligt på att rensa ur kylskåpet,
frysen & förrådet.
slänga all skit som lurar där & sen b a r a
köpa hem saker jag verkligen behöver äta.
nyttiga saker såsom frukt, grönsaker & fibrer.
frestelsen blir ju så mycket större om
det finns ett förråd fullt av möjligheter,
eller om jag ska säga risker, i närheten.

vet inte om jag varit lite väl entusiastisk
gällande min ökade aktivitet på sistone.
har börjat röra mig mer "normalt" den senaste
tiden.
har även börjat med träningsövningarna
som jag gör hemma under kvällarna igen.
exempelvis sit-ups & armhävningar för att
nämna några.
jag har en tendens till att spänna magen
ganska rejält när jag gör vissa av övningarna och
senast idag har jag känt av magsmärtor
kring levern.
blir nojjig direkt då jag inte haft några nämnvärda
smärtor på ett tag men nu börjar det komma
tillbaka så jag vet inte om jag ska sluta med
övningarna. eller iaf de som gör att jag spänner
magen.
det skulle vara så bittert om inte mina levervärden
blir återställda pga att jag gjort övningarna.
vi får se.
ska tillbaka till sjukhuset nästa vecka & lämna
prover igen.
förhoppningsvis är det sista gången men det
sa jag ju sist också.




I already told you, that falling is easy - it's getting back up that becomes the problem

Kommentera

Publiceras ej