I'll Do It For You

2kommentarer

ååååh neeej.
kära Josephine har utmanat mig.
& jag är väl ingen jättefantast angående utmaningar.
(eller facebook intiver för den delen heller)
please, don't fucking invite me att joina vampyrernas
slaktarklubb, eller några likness request or whatever!
enda klubben jag tänker gå med i är isånafall;
ni-är-så-jävla-jobbig-som-bjuder-in- folk-stup-i-kvarten-till-de-mest-värdelösa-saker klubben.
jag medlem?  ja!

men jag ska inte vara omöjlig.
Josephine verkar vara en trevlig pingla & jag är inte
den som är den så jag ska kasta upp några
sanningar om mig själv.


1. jag tvättar aldrig (läs: mkt sällan) håret samtidigt som jag duschar kroppen. antingen duschar jag kroppen först, klär på mig för att sedan tvätta håret över badkarskanten. eller så tvättar jag håret först, har det uppe i en turban & sedan tvättar kroppen. don't ask why. det bara är så.

2. jag är en uuuuuusel kock. jag är verkligen patetisk framför spisen. baka däremot är my kind of shit!

3. jag är en riktig rapmaskin. de kommer närsom, varsom. en okontrollbar, dock även ogenerad, sysselsättning som jag ägnat mig åt i många år. klarar inte av kolsyra någonstans. direkt - RAAAAAAP!

4. jag har svårt för folk som fiser. eller fisar i allmänhet! usch & fy på er. (dubbelmoral då jag själv ogenerat rapar hejvilt? aaaaningen va!)

5. jag fuldansar framför spegeln minst 5 gånger i veckan. (men vem gör inte det?) & när jag säger fuldansar menar jag stå & vrålmima & försöka se sexig ut - vilket alltid resulterar i att jag asgarvar åt min egen fulhet. (vem behöver vänner när man kan roa sig själv!) man är jävligt ful när man försöker se sexig ut. bara att erkänna!
 
6. jag hatar att vara med på kort! hur kan detta va tänker ni - jag som är en sån läcker pingla. förvisso gott folk,  men om sanningen ska fram så blir jag aldrig bra på kort. visst om jag får pula själv & ta en massa bilder för att sedan radera bort alla fulkort. vilket alltid består av 95 % av bilderna. men om någon kastar fram kameran på någon fest eller någon annan trevlig tillställning så är jag sjukt snabb med att undvika att hamna i blinxtfånget.

7. jag har svårt för småbarn som kräks & bajsar hejvilt omkring sig. (förneka inte, jag vet att de gör det!) ingen babyperson. dock tycker jag att det inte finns något mer förtjusande (nästan) än äldre farbröder med för korta byxor på sig. sötgubbar! de ser så söta ut med sina för högt uppdragna byxor som resulterar i att de blir för korta nertill. hjärtan!


PUH!
det var fan inte lätt.
& jag fuskar angående att utmana andra.
jag skonar folket.
men om det är någon som känner sig manad att
berätta något om sig själv så go ahead!

2 kommentarer

Josefine

25 Oct 2007 08:25

haha jag känner mig ärad att du antog utmaningen om du avskyr det så! helskum första sanning alltså. oerhört mysko. men underbart när alla personer har sina egna små personligheter;)

Jeanette

25 Oct 2007 19:23

På första sanningen.. Varför utelämnar du anledningen till varför du gör så? =P

Kommentera

Publiceras ej