Is It Worth It? Hell Yeah!

1kommentarer

jaha, här blir man väckt skiiiiiittidigt (läs: kl 13) av
att telefonen ringer. & ringer. & ringer.
jag hatar när telefonen ringer när jag vill sova.
vägrade svara. självklart.
fick röstmeddelande.
lyssnade motvilligt & såklart var det Håkan
från jobbet som undrade om jag kunde jobba inatt.
var bara att ringa tillbaka & kackla fram något slags "ja, för
i helvete det är klart att jag vill jobba inatt men lämna
mig ifred nu så jag kan soooova vidare" i luren.
lyckades (tur för honom) somna om igen.

nu ska jag metalt ställa in mig på en lång arbetsnatt.
21.00 - 06.30.
jävligt kul.
inte alls & inte någonstans.
men jag vet att det är så värt det nästa månad när
jag får pengarna för mödan.
ooooh yes.
it's so worth it!

1 kommentarer

Jeanette

25 Oct 2007 19:20

Haha! Kvinna! Du ska bar ajobba en halvtimme mer än vanligt!

Kommentera

Publiceras ej